fredag 5 juni 2009

Vi är sämst...

...på att uppdatera!

Men jag kom att tänka på idag att vi glömt att länka till PS Medias finfina blogg under våran "Samarbetspartners och vänner" gadget, men nu har jag fixat det så kika gärna in på deras blogg!

Och när vi liks är inne på det spåret så måste jag erkänna att jag saknar våra kära vänner från Umeå samt Boden! Tagga trästocks!

Vet att Sebbe har börjat på deras film Poppin' och jag är säker på att den kommer kicka ass! Sedan måste jag upplysa er om att Sebbe även tar studenten nästa vecka(?) säger bara ett STORT grattis till pojkvaskern och lycka till med jobb och livet!

Och en sak som gör mig väldigt glad är att Aron håller på att fixa och trixa med sin dolly och att den snart kommer vara klar! :D:D Det innebär att vi snart kommer börja filma till introt till IWMFWB (I Wish My Friends Were Bubbles), jag har även lyckats fixa en ingrediens till intro filmandet (TOP SECRET)!

Big ups till Arrebarre som även avgjorde Stolpskott BKs andra(?) seriematch igår och lyckades hålla inne ilskan efter att ha blivit brutalt påpucklad i ryggen!!


En del av Arons magnifika dolly bygge!

Jag känner även mig väldans nöjd med mig själv, tog hem både höjdhoppet i tre-kampen och vanliga höjdhoppet samt slungbollen i tre-kampen under skolans årliga friidrotts tävling! WOHOO!
Att jag kom näst sist på 100meter och att vårat arbetslag troligen kom sist behöver vi inte nämna...

Kan även passa på att länka till Curfew bloggen och Underlinefilms bloggen!

Nu ska jag och Albin och gymma!!! :O

Peace!

Inga kommentarer: